• 28 września, 2021
  • 5 minutes read

EasyRODO — czy ochrona danych może być łatwa?

EasyRODO — czy ochrona danych może być łatwa?

Przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) regulują kwestie prawne związane z przetwarzaniem i ochroną danych. Wymusza to na przedsiębiorcach przeprowadzenie dokładnych analiz oraz wdrożenie procesów w zakresie bezpieczeństwa pozyskiwanych i gromadzonych informacji. Czy ochrona danych w tym zakresie może być łatwa?

EasyRODO — jak to działa?

EasyRODO jest innowacyjnym systemem, który zdecydowanie ułatwia funkcjonowanie firm w zakresie przetwarzania danych osobowych klientów. Nie tylko zapewnia całkowitą zgodność baz danych klientów z obowiązującym rozporządzeniem RODO. Pomaga on przede wszystkim w bieżącym zarządzaniu zgodami udzielonymi przez użytkowników, na przykład zgodami marketingowymi.  Właściwe zarządzanie zgodami wymaga odpowiednich działań w zakresie przechowywania, budowania oraz systematycznego aktualizowania baz danych. Dotyczy ono także możliwości udowodnienia wyrażonej przez zgody lub realizowania prawa użytkownika do ewentualnego odwołania zgody. 

System EasyRODO daje możliwość niezwykle wygodnego monitorowania udzielanych zgód, a także szybkiego sięgania do niezbędnych informacji w tym zakresie. Od strony technicznej EasyRODO to jeden z elementów software’u. Pozwoliło to na tworzenie internetowych baz danych, do których dostęp mają operatorzy i administratorzy za pomocą danych logowania (unikalny login i hasło). Co ważne, EasyRODO jest konfigurowalną bazą danych, którą można w pełni dostosować do potrzeb klienta, co czyni ją jeszcze bardziej przydatną w codziennej działalności.

EasyRODO — dla kogo?

System EasyRODO dedykowany jest przedsiębiorcom i instytucjom, którym zależy na posiadaniu najlepszych rozwiązań w zakresie przetwarzania danych osobowych. Zalecany jest firmom, które chciałyby uporządkować oraz dostosować bazy danych swoich klientów do aktualnie obowiązujących przepisów RODO, a także norm prawnych w zakresie zarządzania danymi osobowymi. System jest niezwykle skutecznym wsparciem w procesach gromadzenia i przetwarzania danych. Został stworzony tak, by spełniać oczekiwania firm współpracujących z klientami oraz gromadzących dane osobowe, którym zależy na wdrożeniu niezawodnego, bezpiecznego i nowoczesnego systemu. 

EasyRODO jest sprawdzonym i wygodnym narzędziem, które umożliwia szybkie i zarządzanie zgodami marketingowymi. Zaletą oprogramowania jest poziom bezpieczeństwa, jaki daje, ograniczając jednocześnie możliwość dostępu osobom nieupoważnionym. 

Z aplikacji EasyRODO można korzystać po zakupieniu stosownego pakietu. W ofercie znajdziesz 3 rodzaje pakietów — każdy z nich jest inny i daje możliwość wyboru w zakresie Twoich potrzeb i oczekiwań. W efekcie możesz zdecydować się na pakiet podstawowy — EasyRODO Basic, w ramach którego otrzymasz dostęp i możliwość korzystania z aplikacji. Pakiet EasyRODO Business to pakiet EasyRodo Basic wzbogacony o merytoryczne konsultacje ze specjalistą w wymiarze 5 godzin. Najwięcej oferuje pakiet EasyRODO Enterprise, w ramach którego otrzymujesz także outsourcing Inspektora Ochrony Danych. Co ważne, wszystkie pakiety są elastyczne pod względem ceny dostosowanej do liczby użytkowników, którzy będą korzystać z EasyRODO w Twojej firmie. 

Co zyskasz korzystając z EasyRODO?

Aplikacja EasyRODO pozwala na w pełni bezpieczne i zarazem zgodne z RODO tworzenie i zarządzanie bazą klientów. Dzięki niej szybko i bez problemu Twoja firma będzie mogła spełnić żądania osób fizycznych w zakresie ich praw wnikających z RODO. Dzięki temu oprogramowaniu znikną problemy wynikające z żądania dostępu klientów do swoich danych, ich sprostowania, uzupełnienia czy usunięcia. Problemem nie będzie ograniczenie przetwarzania danych wynikające z żądania właściciela danych, odniesienia się do sprzeciwu wobec przetwarzania danych czy udowodnienia przed organem nadzorczym posiadanych zgód w zakresie przetwarzania danych. 

EasyRODO zapewnia wiarygodny materiał dowodowy, który prezentuje pełną historię aktywności klienta w systemie wraz z podaniem dat dokonanych zgód oraz ich cofnięcia czy zmiany. Co więcej, aplikacja daje dostęp do najwyższej klasy specjalistów, którzy wesprą Twoją firmę w przedmiocie ochrony danych osobowych. 

źródło: iSecure.pl – Inspektor ochrony danych

Pozycjonowanie stron Warszawa

Zobacz również

Podstawowe elementy systemu uzdatniania sprężonego powietrza

Podstawowe elementy systemu uzdatniania sprężonego powietrza

Układy sprężonego powietrza budowane są na podstawie wymagań konkretnych zastosowań. Niemniej jednak systemy sprężonego powietrza muszą…
Okres sprawozdawczy w ochronie środowiska – terminy, o których należy pamiętać

Okres sprawozdawczy w ochronie środowiska – terminy, o których należy pamiętać

Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z koniecznością dopełnienia różnych obowiązków, w tym z zakresu sprawozdawczości środowiskowej.…
Niszczenie cyfrowych nośników danych – jak wygląda? Dlaczego warto je zlecić specjalistom?

Niszczenie cyfrowych nośników danych – jak wygląda? Dlaczego warto je zlecić specjalistom?

Obecnie ważne informacje coraz częściej przechowuje się na nośnikach cyfrowych. Nie oznacza to jednak, że można…